بیوگرافی مازیار فلاحی و احسان خواجه امیری
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
بیوگرافی مازیار فلاحی و احسان خواجه امیری
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیبیوگرافی دو ستارهبیوگرافی مازیار فلاحی و احسان خواجه امیری

تعداد بازدید : 115
نویسنده پیام
manager آفلاین



ارسال‌ها : 26
عضويت : 14 /4 /1393
سن : 16
یاهو : ehsanandmazyar@gmail.com
تشکر ها: 4
تشکر شده : 14
بیوگرافی مازیار فلاحی و احسان خواجه امیری





احسان خواجه امیری در ۷ آبان ماه سال ۱۳۶۳ در خانواده ای هنرمند در تهران به دنیا آمد. پدرش ایرج از سر آمدان موسیقی اصیل و آواز بود که بر شکوفایی و پرورش احسان تاثیر بسزایی داشته است. احسان از شش سالگی با نوازندگی ویولن آشنا شد و آواز را نزد پدرش آموخت. او با اجرای ترانه جان بابا همراه با پدر خود وارد دنیای موسیقی شد. او در سال ۱۳۸۰ در سن ۱۷ سالگی اولین آلبوم خود به همراهی پدرش را با نام من و بابا منتشر کرد..احسان با اجرای ترانه هر چی آرزوی خوبه (غریبانه) در زمستان ۱۳۸۳ در میان مردم شناخته شد، در پی آن راه یافتن احسان به صدا و سیمای ایران او را به خواننده ای مطرح در ایران تبدیل کرد. احسان دومین آلبوم خود با نام برای آخرین بار را که ترانه هر چی آرزوی خوبه یکی از ترانه های آن بود، در سال ۱۳۸۴ به بازار عرضه کرد.

احسان خواجه امیری متولد ۷ آبان است اما پدر و مادرش برای انکه او زودتر به مدرسه برود تاریخ سی ام شهریور را به عنوان روز تولد او در نظر گرفتند و این تاریخ در شناسنامه او ثبت شده است.او یک خواهر بزرگتر از خودش دارد. او فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد است.







مازیار فلاحی در26 مهر ماه 1353 در تهران بدنیا آمد .وی نوازندگی گیتار را از سال 1368 آغاز نمود . در سال 1371 در رشته مهندسی صنایع وارد دانشگاه شد . همزمان در مرکز آموزشهای هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دوره کارگردانی سینما را در سال 1374 با رتبه عالی به پایان رسانید. فیلم کوتاه مطرود حاصل اولین تجربه کارگردانی وی میباشد. پس از آن در سال 1376 مجموعه داستانهای کوتاهش را تحت عنوان" کلاغ - پاییزکودکی" منتشر نمود.این کتاب ریشه قصه های ترانه های او شد. در سال 1380 به عضویت گروه کر دانشگاه تربیت مدرس به رهبری" الیپس مسیحی" درآمد. تئوری موسیقی ، سلفژ، ارکستراسیون و موسیقی مکتوب را نزد استادش " حمیدرضا دیبازر" به مدت 6 سال متوالی فرا گرفت.در همین حال به عضویت گروه کر بهمن به رهبری" مهدی قاسمی" در آمد. دروس آواز جمعی و تکنیکهای آواز رانزد" ناربه چولاکیان" و" شقایق الهیاری " گذراند. گیتار کلاسیک را نزد سرکار خانم " فرزانه رجایی" و خانم" آیلین ارجمند " و نوازندگی پیانو را نزد" علیرضا حشمتی افشار" ادامه داد.در اسفند ماه 1376 به دعوت" قاسم جعفری " آهنگ ها و ترانه های فیلم" مجنون لیلی" را نوشت که آغاز فعالیت خوانندگی رسمی وی در عرصه سینما و موسیقی میباشد. از جمله کارهای دیگر وی میتوان به موارد زیر اشاره کرد : ساخت موسیقی متن ، ترانه ها وخوانندگی فیلمهای دو را حل برای یک مساله (به سفارش یونیسف) ، مدرسه ای برای دیگران ، نبش قلب ، ققنوس (تلویزیون) ، تیتراژ سریال لحظه دیدار(شبکه جام جم ) ، فیلمهای بدنبال خوشبختی ، دلواپسی ، بی ستاره ، سر سپرده (هدایت فیلم) ، تیتراژ فیلم سینمایی دختران وتیتراژ برنامه جوان ایرانی برای شبکه رادیویی جوان و تیتراژ برنامه راه شب شبکه تهران وهمچنین ترانه های فصل اول ، دوم و سوم سریال قلب یخی اشاره کرد . موسیقی متن فیلم سینمایی "پروانگی" با یک تیتراژ به زبان انگلیسی و عربی و تیتراژ سریال تلویزیونی" یلدا"از جمله کارهای آخر وی میباشد. پس از خواندن بیش از 50 ترانه و موسیقی فیلم ، آلبوم" قلب یخی" اولین آلبوم رسمی موسیقی وی در خرداد 1390 منتشر گردید و دومین آلبوم موسیقایی وی با نام لعنت به من در مرداد ماه 1392 در آستانه انتشار می باشد . گروه موسیقی" مازیار فلاحی" به سرپرستی و مدیریت"خشایار فلاحی" برای سومین سال پیاپی است که اقدام به برگزاری کنسرت های متعددی در تهران ، شهرستانها و خارج از کشور می نمایید .

امضای کاربر : امیدوارم بهترین لحظات را در این وب داشته باشید و از پست ها لذت ببرید
شنبه 18 مرداد 1393 - 16:42
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
east-girls آفلاین



ارسال‌ها : 16
عضويت : 17 /5 /1393
سن : 17
تشکرها : 12
تشکر شده : 3
پاسخ : 1 RE بیوگرافی مازیار فلاحی و احسان خواجه امیری :
تصویر: /weblog/file/forum/smiles/9.gif

یکشنبه 19 مرداد 1393 - 14:03
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ